dagje Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu dagje Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

dagje Manila

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Grupo

24 Juli 2017 | Filipijnen, Manilla

Na een nachtje heerlijk slapen wacht ons eerste Filipijns ontbijt. Dit lijkt wel een brunch met noodles, gebakken aardappelen en soep. Zelfs de kids smullen ervan. Nadat we de boys uit het zwembad geplukt hebben gaan we op pad, met de jeepney naar de markt in Baclaran. De jeepney is lachen, zo'n bussen hebben we niet in Nederland. Op de markt vormen wij de grootste bezienswaardigheid. Dan naar de kerk om een kaarsje op te steken voor de goede reis. Bij het beeld van Jesus liggen rood-wit-gele bloemen, we voelen ons meteen thuis. Daarna verder met de jeepney naar de Mall of Asia, het grootste winkelcentrum van Asia. Hier komen we de dag wel door met een biertje aan het water, shirts voor de boys en een pedicure voor de meiden.na nog een afzakkertje bij het zwembad te hebben gedronken gaan we nu slapen. Morgen vroeg weer op voor onze reis naar Baguio.