Feest in Angono - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Feest in Angono - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Feest in Angono

Door: alle kids

Blijf op de hoogte en volg Grupo

31 Juli 2017 | Filipijnen, Angono

HELSE NACHT IN -5 STERREN RESORT
De eerste fout begon al vroeg, toen we besloten uit te checken bij ons 5 sterren stekkie. Want bij het ontbijt hadden we het o zo slimme idee gekregen om te gaan slapen bij de feestlocatie ( voor kakkerlakken dan ). Het feest zou eigenlijk om 12 uur beginnen, maar op ze filipijns begon het om half 2. De nederlandse kids konden goed overweg met de filipinos en waren meteen bevriend ( op facebook dan ). Nadat we nog even flink veel karaoke hadden gezongen, gingen we maar eens afscheid van elkaar nemen. Miguel, Joeske en Tessa werden uitgenodigd door drie eilandbezitters om vrijdag te gaan stappen. Helaas vond van B'tje dit niet zo'n goed ideetje. Met dank aan neef Willard en zijn catering bedrijf hadden we genoeg eten om niet te verhongeren. Nog even afscheid genomen van iedereen en daarna begon de hel. Nadat Miguel de wc had gesloopt kwam Luuk ,die in eerste instansie alleen maar grapjes aan het maken was, tot de afgrijselijke ontdekking dat er een kakkerlak op Miguel zijn slipper liep (gucci badslippers). Tessa en Joeske gilden heel het -5 sterren resort bij elkaar en Raoul lag vol verbazing toe te kijken. Gelukkig was Mireille, onze superstoere moeder, er om deze verschikkelijke vondst te doden met Raoul zijn slippertjes van de Wibra. Nadat ze voor de zekerheid een paar keer op de kakkerlak had gesprongen om zeker te zijn van de dood van onze grote vriend, was iedereen gerust gesteld maar ook tergelijkertijd paranoia geworden. Nu gaan we proberen om onze oogjes dicht te doen op onze planken als bedden met telefoons zonder wifi.

Groetjes familie kakkerlak and friends

• 31 Juli 2017 - 10:43

Oma:

Die angstige gezichtjes oh jé, dat zal een onrustig nachtje zijn geweest. Jullie reis zit wel vol verrassingen, maar dat hoort er daar allemaal bij. Goed idee van jou Es om ze niet mee te laten gaan je weet maar nooit, geniet maar lekker met z'n allen. Maar goed jullie hebben de familie weer gezien dus je kunt er weer tegen, op naar het volgend avontuur, het blijft spannend.
    Lieve groeten voor jullie allemaal,
    opa en oma