Los banos - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Los banos - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Los banos

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Grupo

01 Augustus 2017 | Filipijnen, Angono

Vadaag hebben we een rustige dag beleefd. Vanochtend moesten we eerst op zoek naar ontbijt, aangezien het hotel op de feestlocatie daar niet in voorzag. Na een toch wel spannende nacht waarin de meesten niet al te veel hadden geslapen, besloten we dat we wel iets goeds verdiend hadden, bij Starbucks wel te verstaan. Maar hoe? Onze chauffeur was er nog niet en lopen was ook geen optie. Het werd een ritje met de tricycle, dat is een brommertje met zijspan met plaats voor 2 personen. Nou ja officieel dan want soms (of eigenlijk meestal) zie je tricycles waarop wel 5 of 6 persoen worden vervoerd...maar wij dus keurig maar met tweeën per tricycle. Dat was erg leuk om mee te maken...vooral als ze elkaar gaan inhalen, toet, toet...stelletje motormuizen! Bij Starbucks lekker ontbeten met yoghurt, pancakes, fench toast en vooral cappucino, koffie en hot tea voor ma Esther, daar wordt je weer mens van! Toen op naar de volgende bestemmeng: Los Banos. De vooraf voorspelde reistijd van ongeveer 1,5 uur bleek aardig te kloppen deze keer, inclusief aantal kilometers over snelweg in aanbouw, dat was dan wel weer even spannend. In Los Banos genieten we nu van de weldadige Hot Springs, natuurlijk warm (of zelfs heet) bronwater, heel fijn voor onze vermoeide lijven. Bovendien allemaal (behalve Rolly en Raoul) de massagesalon opgezocht waar alle drukpunten eens goed onder handen zijn genomen, beetje pijnlijk soms maar erg goed, wij kunnen er weer tegenaan!!

• 01 Augustus 2017 - 11:20

Nellie :

1.8 .2017 .goedemorgen samen het is hier nu elf uur en zit jullie verslag te lezen ik geloof dat jullie wat aflachen met die moter ik zie het helemaal voor mij we geloven wel dat jullie aan het genieten ben daar allemaal zo die foto,s te zien zien jullie er goed uit en die massagesalon ja daar zullen er wel genoeg van zijn suzanne hebben jullie je eigen ook laten verwenen voor de spieren los te krijgen wat een mooie reis hebben jullie toch mijn dunk met al die lieve mensen om je heen van Rolly gewelldig jullie zijn goed onthaald fijn hoor en bedank voor jullie mooi verslag weer we zijn weer bij voor vandaag nog een fijne dag allemaal en genie er van samen EN UITKIJKEN groetjes van ons xxxx

• 01 Augustus 2017 - 14:01

Oma:

Oh heerlijk die Hot Springs ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren het is zeker voor jullie medereizigers een bijzondere ervaring, kunnen ze al wennen aan de filipino's en hoe het er daar allemaal aan toe gaat en het eten? Hebben de kids het ook goed naar hun zin? Doe iedereen maar weer heel veel groeten, wij genieten elke dag van jullie verslagen en foto's en ook van de app-jes van Miquel, Raoul zal het wel te druk hebben, die is meer van het knuffelen i.p.v. app-jes, nou die hou ik wel tegoed.Liefs opa en oma.