catamaran zeilen op Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu catamaran zeilen op Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

catamaran zeilen op Boracay

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Grupo

07 Augustus 2017 | Filipijnen, Boracay Island

De dag kan niet beter beginnen als met een ontbijt op het strand en uitzicht op zee. Met het ontbijt nog maar net achter de kiezen duiken de kids de zee in, zo vanuit hun stoelen want het is eb. Terwijl Rolly en Esther even een boodschapje doen nemen Mireille en Suzanne de kids mee naar het dorp om strandspullen te kopen. Frank onderhandeld ondertussen met een strandverkoper en maakt een mooie deal voor een tas en waterdicht hoesje. Als iedereen weer terug is blijken Frank en Rolly een zeiltrip voor de middag geboekt te hebben op een catamaran. De heren zijn in hun nopjes want na een tactisch onderhandelingsspel hebben ze ook hier een geweldige deal gesloten.... en geweldig was het. In een catamaran het eiland rond, drijfnat van het opspattende water, zon op je huid, volop genieten. Onderweg hebben we gesnorkeld en veel visjes gezien. Bij terugkomst in de Boracay via club is het happy hour en genieten we van een prachtige zonsondergang. Na het douchen gaan we in de tricycle op weg naar D-mall, de winkelstraat op het eiland. Het is druk, met veel Koreanen die hier vakantie vieren. We eten heerlijk Italiaans met uitstekend bediening op het strand. Daarna wandelen we terug naar ons hotel, het was weer een mooie dag!

• 07 Augustus 2017 - 20:02

Oma:

Tjonge, jonge wat een belevenis weer, jullie genieten met z'n allen dat straalt er vanaf, en wij genieten ook elke keer weer. En dat filmpje van Frank van de zonsondergang geweldig!
    Liefs voor jullie allen, oma en opa.

• 08 Augustus 2017 - 09:18

Pl Nimwegen ,nellie :

8,8 2017 goedemorgen het is hier 9uur s,morgens wat een prachtig verhaal weer Suzanne dit is nu echt vakantie en wat een prachtig eiland daar is niets van gelogen op de foto,s geweldig en de kinderen die vermaken zich prima en met dat snorleken wat een prachtige water en die visjes en de foto,s waren super mooi op het water met die boot we hebben nu al honderd 35 foto,s er af gehaalt de een nog mooier dan de ander we krijgen er geen genoeg van doe de kinderen heel veel groetjes van ons en we wensen jullie allen een geweldige dag weer toe en dan die helmen voor onderwater prachtig toch maar wel aan de lijnen dat had ik wel gezien op naar de volgende reis verslag ik zou zeggen UITKIJKEN MET ZIJN ALLEN MET HET WATER GROETJES VAN ONS XXX