Parasailen - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Parasailen - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Parasailen

Door: Miguel

Blijf op de hoogte en volg Grupo

09 Augustus 2017 | Filipijnen, Boracay Island

's Ochtens kregen we het idee om nog iets leuks te gaan doen. We wouden iets doen wat nog cooler was dan het helmet diven, dus besloten we om te gaan parasailen. Ik (Miguel) vond dit een goed idee maar tergelijkertijd scheet ik al in mijn broek als ik er al aan dacht om zo hoog boven de zee te gaan hangen. Esther en Suzanne zagen het niet zo zitten, dus gingen ze maar op kleine Kendrick passen terwijl RK en Anna de lucht in gingen. Omdat we met teveel mensen waren moesten we de groep verdelen over 2 boten. Miguel, Luuk, Joeske, Tessa, Frank en Mireille op de ene boot, en Raoul, Esther, Suzanne, Rolly, RK en Anna op de andere. Luuk en ik gingen als eerste de lucht in. Ik dacht dat het opstijen heel snel ging, maar voor mijn gevoel ging het erg langzaam. Na ongeveer 15 minuten werden we naar beneden gehaald. Echt een super ervaring. Nadat de rest ook lekker in de lucht zweefde, vaarden we terug naar het strand. We kregen wel dorst na het vliegen, dus gingen we op zoek naar een leuk barretje. Joeske en Tessa hadden een paar avonden daarvoor al iets leuks gezien en dachten dat we daar wel een smoothie konden gaan drinken. Bij de bar had je keus uit normale bekers of bekers in bepaalde vormen. Raoul en Miguel gingen als echte kleuters voor de beker die leek op een geweer. 's Avonds hadden we niet veel zin om ver te lopen voor het eten, dus gingen we maar eten bij de strandtent die bij het hotel hoorde. Echt een super leuke dag!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Boracay Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2017

De laatste dag - feest bij Marevic

11 Augustus 2017

Anti Polo

11 Augustus 2017

Bye bye Boracay

11 Augustus 2017

Bye bye Boracay

10 Augustus 2017

Boracay dag 5
Grupo

Met zijn tienen naar de Filipijnen, de roots van Rolly achterna

Actief sinds 20 Juli 2017
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 8455

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: