vertrek - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Grupo

24 Juli 2017 | Filipijnen, Manilla

We hebben een voorspoedige reis gehad! Alle stroopwafels konden mee, de rest van de bagage ook trouwens. In het vliegtuig hadden we 9 zitplaatsen naast elkaar en 1 op kop en daar zat ik. Ik had gezellig gezellig gezelschap, 2 families uit Nederland op weg naar Indonesië. Het eten was prima onderweg en ook het overstappen in Taipei ging goed. Een kwartier te vroeg landen we in Manilla. RK Anna en Kendrick stonden al op ons te wachten. Gelukkig paste alle koffers in ons busje, alleen konden wij er niet meer bij. 3 zitplaatsen te weinig. Moeten we nog even regelen voordat we gaan reizen. Om 5 uur zaten we aan de San Miguel in ons hotel en lagen de boys in het zwembad. We hebben een supergoede reis gehad en hebben zin in de komende weken!

• 24 Juli 2017 - 15:05

Opa En Oma:

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben, hopelijk kun je het vervoer goed regelen. Hoe is het met R.K. Anna en Kendrick?
    We volgen alles fb. apps en deze site natuurlijk, al diverse mooie foto's gezien.
    Geniet maar lekker met z'n allen.
    Tot gauw, dikke kus van ons.

• 26 Juli 2017 - 17:25

Pl Nimwegen :

dat is super mooi om zo nog alles te lezen en ook de foto,s er bij we zijn er nu overal bij prachtig even tijd om alles door te nemen en de foto,s weer in de map te doen wat is het toch prachtig daar geniet er met zijn allen van vele groetjes van ons xxx