Een dagje Angono - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Een dagje Angono - Reisverslag uit Angono, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Een dagje Angono

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Grupo

29 Juli 2017 | Filipijnen, Angono

Na de vermoeiende dag van gisteren begon de dag vanochtend heel goed want toen we onze ogen open deden en naar buiten keken toen zagen we zowaar een blauwe lucht met ZON...weg Gorio! Geen moeite dus om op te staan en een paar baantjes te trekken in het zwembad, dat deed goed na de lange busrit van gisteren. Na de ochtendduik lekker Fillipijns ontbeten bestaande uit eieren, worstjes en knoflookrijst en dat smaakt met deze temperaturen prima! Inmiddels waren ook Williard, Edna en Ridge weer van de partij en was Edna zo lief om onze was mee te nemen om ergens in het dorp uit te besteden, dat is nog eens luxe. Wij hebben de dag verder doorgebracht met zwemmen, zonnen, lezen en af en toe een drankje, lekker lui!! In de avond hebben we een taxibus besteld, die heeft ons naar een winkelcentrum gereden waar we hebben gegeten en wat hebben geshopt. Het was een behoorlijk heftig ritje want de weg was nogal smal, zat vol bochten en ging nogal steil naar beneden...Terug was het nog spannender want toen was het ook nog eens donker en hoe harder wij "gilden" hoe verder de chauffeur het gaspedaal leek in te trappen. Het had wel wat weg van een Efteling attractie maar dan een stuk goedkoper of, zoals Tessa zei, het lijkt wel een simulator op de kermis. Eenmaal terug in het hotel geen karaoke maar allemaal naar bed. Maar niet zonder eerst te smeren met after sun want de zon heeft bij sommigen harder aangepakt dan in eerste instantie gedacht...morgen toch maar factor 50 mee!

• 29 Juli 2017 - 16:49

Oma:

Ja, dat zijn allemaal dingen die je in de Filipijnen mee kunt maken, het maakt het natuurlijk wel spannend, als jullie het met z'n allen maar naar de zin hebben, dat stralen jullie op de foto's wel uit.
    De filmpjes van de karaoke waren leuk om te zien. Nou op naar het grote feest van zondag, ben erg benieuwd.
    Wie is trouwens Ridge. Krijgen we ook nog een foto van Kendrik te zien?
    Liiefs opa en oma

• 30 Juli 2017 - 02:12

Grupo Sampu:

Ridge is de jongste zoon van Williard en Edna, hij is 9 jaar, jullie hebben hem niet eerder ontmoet. Foto's van Kendrick komen vandaag, we hebben nog geen kans gehad goede foto's van hem te maken.

• 30 Juli 2017 - 17:43

Pl Nimwegen ,nellie :

30 .7 .2017 tijd hier .half 6 .in de avond we hebben jullie dag weer gelezen het is wel Hectisch geweest met het wagentje naar beneden zou dat komen met die regenval meschien waren ze niet bang de kinderen want het is toch een avontuur voor ze maar ja het is nog allemaal goed gekomen ja suzanne ik geloof best dat jullie s,avond moe zijn en dat je lekker na het doezen naar bed toe wil zo zie je nog wat van de wereld hoe ze daar leven we wensen jullie weer een fijne dag morgen bij de fam van Roelli het lijk mij geweldig voor hem dat hij zijn fam weer ziet eindelijk thuis er zal best een traantje vloeien veel plezier allemaal we kijken uit naar jullie dag met de fam vele groetjes van ons en UITKIJKEN XXX