Bye bye Boracay - Reisverslag uit Nasugbu, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Bye bye Boracay - Reisverslag uit Nasugbu, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Grupo

11 Augustus 2017 | Filipijnen, Nasugbu

Vandaag voor de laatste keer ontbijten op "ons" strand. We kennen de menukaart ondertussen uit ons hoofd, dus de bestelling is zo gedaan, elke dag een eitje of 2 (die zijn hier niet besmet), een sapje naar keuze en vers fruit. RK, Anna en Kendrick hebben al ontbeten, want zij vliegen eerder terug. De kids gaan nog even zwemmen terwijl wij de koffers inpakken. Als de "taxi" voorstaat blijken de koffers op het dak te moeten. Gelukkig verloopt de reis met busje, boot, busje en vliegtuig voorspoedig en staat in Manilla onze trouwe chauffeur JR al op ons te wachten. Vol goede moed stappen we in ons AAP-je (dit is het kenteken van het busje) om er 50 km verder en 3,5 uur later weer uit te komen. Wat een gekkenhuis is het verkeer in Manilla! Gelukkig weten we wat ons te wachten staat, hotel Thunderbird met superzachte bedden en warme douche. Helaas is er geen restaurant meer waar we naar toe kunnen dus dan maar roomservice. Dit smaakt best prima en moe vallen we in slaap. De laatste dagen van onze reis zijn aangebroken.

• 12 Augustus 2017 - 07:28

Pl Nimwegen ,nellie :

12 ,8 2017 zaterdag morgen het is hier 7 uur her regent buiten dus gezellig weer jullie reisverslag lezen ja het is een prachtig eiland en een mooi zonsondergang en ook hele mooie foto,s gezien maar de mooie foto is allemaal in dat hard van dat eiland zo te horen en te lezen hebben jullie allemaal een super geweldige vakantie gehad en nu gaan jullie samen weer naar huis toe waar ook weer de oma,s en opa,s weer op jullie staan te wachten en wel heeeel blij zijn als we jullie weer zien ik wil iedereen bedanken voor de mooie reisverslag die wij iederde dag hebben gekregen zo zijn wij toch een stukje bij jullie geweest met jullie prachtige verhalen en jullie prachtige foto,s en speciaal voor Rolli bedank dat je je best heb gedaan om ze een super vakantie te geven en uitleg van jou geboorteland en ook dat jij weer afscheid moet nemen van jou Fam dat zal ook even slikken zijn maar hier heb je ook goede Fam en vrienden om je heen bedank Ester xxx vele groetjes van ons EN ZO IK ZEG UITKIJKEN xxx