De rit naar Baguio - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu De rit naar Baguio - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

De rit naar Baguio

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Grupo

25 Juli 2017 | Filipijnen, Manilla

Vandaag stond de rit naar Baguio op het programma. Baguio ligt een stuk noordwaarts en we hadden gerekend op een autorit van een uurtje of 5...maar dat bleek iets te optimistisch...Gisterenavond besloten dat we niet eerder dan 7 uur uit de veren wilden..het is tenslotte vakantie! Dus eerst gezellig ontbeten met zijn allen met uitzicht op een aantal Fillipijnse missen, die niet met Rolly op de foto wilden omdat ze nog niet in de make-up zaten. Dit probleem is door Frank gelukkig stiekem toch opgelost, die foto houden jullie nog tegoed

• 25 Juli 2017 - 17:43

Oma:

Jammer Miquel dat ons contact niet lukte, misschien een volgende keer wel.
    Zo te zien vermaken jullie je wel dat zit wel goed.
    Wij gaan morgen met Jaimy naar het (al lang geplande) openluchtmuseum.
    Het weer is hier wat kwakkelig, dan zon, dan regen, maar het word wel weer goed.
    Is natuurlijk wel goen voor de tuin, hoeven wij de planten geen water te geven, ha ha!
    Geniet van het mooie Baguio en de temperatuur!
    Liefs opa en oma