Boracay met helmet diving - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu Boracay met helmet diving - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Grupo Sampu - WaarBenJij.nu

Boracay met helmet diving

Door: Joeske

Blijf op de hoogte en volg Grupo

08 Augustus 2017 | Filipijnen, Boracay Island

Gisteren opgestaan om met zijn alle te gaan Helmet diving ... een unieke ervaring hier op de Fillepijnen . Suzanne en Esther zijn samen lekker gaan wandelen naar het dorp en genoten van de rust zonder alle kinderen. Ik (Joeske) vond het eng om te duiken maar wilde het ook niet missen. We zijn met de tricycle naar de andere kant van het eiland gegaan en daar de boot genomen . Net vertrokken kregen we erg veel regen maar er was super makkelijk afdakje op de boot zodat wij droog bleven, he Tessa die net onder een heel groot gat zat en dus heel erg nat werd. Varend naar een eiland waar we gingen aanmeren. Onze "kapitein " moet 3 x opnieuw aanleggen omdat de stroming op zee te sterk was. En ja hoor... daar waren we dan,inmiddels prachtig weer en de helmen lagen al klaar. Optillen lukte niet daar waren ze zwaar voor. Gelukkig was er weer een lieve Fillepijn die mij over mijn angst hielp, wat een lieverd was dat.. en we zijn met zijn alle onderwater gegaan en daar werden we gefilmd en foto s gemaakt . Helaas waren er niet zoveel nemo's en Dorry s maar was wel prachtig . Ik kreeg het gevoel dat er water in mijn helm kwam dus ben ik weer naar boven gegaan samen met Tessa die last had van de zware helm op haar schouders. Vol trots kwam iedereen blij weer boven met deze mooie ervaring . Terug op de boot naar het hotel. S middags ben ik met mama naar dorpje gelopen en en heerlijke massage gedaan en daarna een Berry bowl met heel veel fruit en noten gaan eten. esther en Suzanne kwamen we tegen en zaten broodje te eten op het terras en hadden lekker geshopt , allebei een leuk strand jurkje! Bij het hotel zijn Raoul,Luuk , Tessa, Miguel met Kendrick in het zwembad gaan spelen. Kendrick is echt een schatje! S avond sunset gekeken op het strand op de 1 e rang, zo mooi heb ik nog nooit gezien. Daarna gegeten op het strand en heel vervelend werden wij Tessa, Miguel en Ik naar een cocktail bar gestuurd met voldoende peso's . Zo wat was dat gezellig en om half 11 met veel lol opgehaald door Esther en Rolly. Deze dag was weer voorbij gevlogen . Op naar morgen-- samen gaan parasailing.

  • 08 Augustus 2017 - 18:37

    Pl Nimwegen ,nellie :

    8,8,2017 ,het is hier tien over 6 avond het regent zo,n best dus heerlijk weer een reisverslag lezen van jullie hoe jullie weer die dag hebben beleeft nou dat is echt wel heel spanend geweest met die boot en dan dat duiken maar het is toch goed afgelopen en een hele mooie ervaring voor jullie zonde dat jullie niet zoveel nemo,s hebben gezien want dat was super geweest jullie hebben wel een super vakantie zo en dan nog lekker s,avond los gaan in die bar ja dat is echt wel prachtig voor jullie al met al hebben jullie weer een geweldige dag gehad en dat jullie zoveel te doen hebben vliegt de tijd super snel voorbij maar dat is ook hier hoor wand dan zeg opa weer het is daar weer half een die liggen al in bed allemaal dat kan je dan niet begrijpen met die tijden nou JOESKE ik wil jou bedanken voor je mooie reisverslag die je heb geschreven je bent een schat en ook onze Tessa en luuk Raoul en Miguel ook echt vrienden voor het leven heel veel groetjes en xxxx van oma en opa en we kijken uit naar morgen met jullie reisverslag van de belevenis van parasailing ik zou zeggen UITKIJKEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Boracay Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2017

De laatste dag - feest bij Marevic

11 Augustus 2017

Anti Polo

11 Augustus 2017

Bye bye Boracay

11 Augustus 2017

Bye bye Boracay

10 Augustus 2017

Boracay dag 5
Grupo

Met zijn tienen naar de Filipijnen, de roots van Rolly achterna

Actief sinds 20 Juli 2017
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 8505

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: